Слово до відкриття офіційного сайту ФК "Агробізнес" та дещо про ультрас

В часи новітніх технологій, коли майже кожна людина має доступ до мережі інтернет, існування сайту футбольного клубу має важливе значення для кожної футбольної команди, в тому числі для нашого ФК "Агробізнес". Бо сьогодні ми відкриті до спілкування з нашими уболівальниками, партнерами, друзями. Дуже важливо мати зворотній зв'язок з уболівальниками. Доносити більш докладно, ніж у загальних джерелах, інформацію про новини у клубі, здобутки команди, чим живе наш футбольний колектив, коментування тих чи інших футбольних подій чи заходів.

Ми готові сьогодні до конструктивної виваженої дискусії про напрямки розвитку нашої команди і до критики в тому числі, тому що сьогодні мабуть неможливо все робити правильно, як і неможливо лише перемагати. Ми знаємо, що критика буде, але б хотіли, щоб ці питання були в площині толерантності. Щоб не було крайностей: сьогодні команда перемогла - ми її носимо на руках, завтра команда в силу тих чи інших обставин оступилася -  це "ганьба", "навіщо така команда краще б гроші на інше витрачати" і т.д.

Ще один новий напрямок для нас - це фанати ФК Агробізнес. Є важлива для команди певна категорія молодих людей, які виявили бажання сформувати фан-клуб. Це непросто. Бо сьогодні людина, маючи свій основний вид діяльності чи навчання, обмежує його, залишає справи, мандрує з командою на виїзди, в т.ч. в робочий день, віддає свій особистий час. Це багато значить.

Ми аналізуємо різні фан-напрямки, що є в наших українських командах. Наприклад, нам дуже сподобались ультрас Ниви (Тернопіль), - молоді люди, які палко підтримують команду з сусідньої області. Хоча в їх команди зараз не найкращі часи, та вони не залишили клуб і надалі підтримують, навіть тут у Волочиську весною проявили себе, щоправда може й навіть дещо надмірно. Але це одна з невід'ємних сторін футбольного театру, яка має сенс на існування. А для нас теж неоціненний досвід. Ми бачимо як треба вболівати і як певну межу не переходити, щоб не сталося неприємних ситуацій. Зокрема, в нас був такий випадок, що після димової завіси 80 % глядачів мусили покинути трибуни, бо було некомфортно спостерігати матч.

Намагаємось націлити свій фанклуб на інший формат, хоча в нас хлопці теж гарячі, максималісти, молоді люди віком від 15 років, уболівають за команду, бажають, щоб були тільки перемоги.

Глядача і фанатів потрібно виховувати, тож проводимо бесіди в площині дозволеності/недозволеності - так проходить діалог.

Повертаючись до відкриття сайту, закликаємо Вас, шановні читачі, любителі футболу, уболівальники ФК "Агробізнес", відвідувати наш офіційний сайт, читати про нас, і приходити на футбольні матчі нашої команди. Ми ж намагатимемось радувати Вас позитивними футбольними новинами, достовірною інформацією з нашого клубу та хорошою грою на футбольному полі.

Начальник команди Віталій Керепко

2009-2013 Karacool. ( - - ) www.karacool.com.ua free templates Joomla

30.11.2025
18 тур  
VS  
МЕТАЛІСТ
Харків
13:00  АГРОБІЗНЕС
Волочиськ
  Київ, стадіон "Арена-Лівий Берег"

 М Команда   І   В   Н   П      М     О 
1  Буковина 17 14 3 0 39-12 45
2  Чорноморець 17 11 5 1 27-8 38
3  Лівий Берег 17 11 3 3 28-12 36
4  Інгулець 17 9 6 2 31-14 33
5  Агробізнес 17 9 3 5 20-17 30
6  Прикарпаття- Благо 17 7 4 6 24-20 25
7 ЮКСА  17 6 4 7 17-19 22
8  Нива Тр 17 6 4 7 17-21 22
9  Вікторія 17 5 4 8 21-22 19
10  Ворскла 17 4 6 7 13-17 18
11  Металіст  16 4 4 8 15-20 16
12  Пробій 16 4 4 8 15-21 16
13  Фенікс-Маріуполь 17 4 3 10 10-21 15
14  Чернігів 14 3 3 8 11-19 12
15  Поділля 17 2 5 10 10-29 11
16  Металург 16 2 3 11 6-32 9